Zaczynam od nowa...

Witam Wszystkich:))
Po wielu miesiącach przerwy wracam do świata blogowego. Postanowiłam założyć całkiem nowy 
i zupełnie inny blog niż ten który prowadziłam poprzednio. Ponieważ moje pasje nie dotyczą jedynie "krzyżykowania" musiałam zmienić nazwę. Będzie to blog wszechstronny. Będę tu pokazywać swoje prace w różnych technikach oraz moje inspiracje... Mam nadzieję, że powstanie też kilka pomocnych tutoriali, które pomogą niezdecydowanym osobom wkroczyć w świat rękodzieła. Ponieważ uwielbiam też czytać i mam mocne postanowienie przeczytać sporo książek w tym roku będą tu też pojawiały się posty, w których będę polecać moim zdanie warte przeczytania pozycje.
Mam nadzieję, że spodoba się wam moja nowa twarz. 
Pozdrawiam wszystkich...
Jadzik 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Koszykowo

Koszyczek czas zacząć